top of page
הקמה וניהול עמודים עסקיים
החלק הראשוני והבסיסי בהצלחתו של כל עסק הוא עמוד מוצר/שירות מעניין וסוחף אשר יגרום לאנשים לרצות לעקוב
אחר התכנים אותם אתם מציעים. לעמוד העסקי חשיבות גדולה במיצוב המוצר ברמת הדיגיטל. חשוב לציין, כאשר מפעילים
קמפיין ממומן מכל סוג הדבר מחייב את הפרסום לנבוע מתוך עמוד עסקי קיים, ולכן חשיבות התכנים, הנראות והמיתוג
חשובים עד מאוד ממגוון רחב של סיבות


יצירת חווית גלילה חיובית תביא את העמוד העסקי שלכם ל-Desire אופטימילי ותהפוך את תוצאות הקמפיינים לגדולות
משתיארתם. משתמש החווה חווית גלילה חיובית וחשיפות מדוייקות לתכני הפרסום, הופך לעוקב שהופך לצרכן
פונטציאלי עם סיכויי רכישה גבוהים
טרגוט קהלים ופילוח מדוייק
פיצוח קהל הינו אחד מהיסודות והסודות השיווקיים החשובים ביותר, הבנת המוצר והשירות והתאמתו לשוק הנכון
וללקוחות עם פוטנציאל רכישה גבוה ומדוייק, חיייבת להעשות בדיוק ובמומחיות מאחר ובסופו של דבר אי התאמת קהלים למוצר תגרום לפיזור כספים ולהוצאות גדולות ומיותרות שיכולות היו להמנע עוד בתחילת הדרך, בראשית בניית הקמפיין.

טרגוט

הטמעת פיקסלים ואיסוף דאטה
איסוף ומאגר נתוני לקוחות לצורכי רימרקטינג הינו דבר הכרחי בהצלחת הקמפיין המומן, ויתרה מכך קמפיינים עתידיים.
לקוחות רבים עשויים לבצע רכישה לאחר ״התעקשות״ המפרסם והטמעת הצורך בקרבם. כלומר, ישנו צורך ממשי להמשיך ולפנות לקהלים אשר נחשפו או הביעו מעורבות לפרסום מאחר וכך משמעותית גדל הסיכוי לביצוע
רכישה/השארת ליד/ הרשמה לשירות וכדו׳...
חשוב ל״עקוב״ אחר הלקוחות שלנו ע״י הטמעה של פיקסל פייסבוק בעמודי הנחיתה ואתרי המכר, ובכך הפירסומים ימשיכו להחשף אליהם גם בהגיעם לרשתות החברתיות עד למימוש מטרתם.


הטמעת פיקסלים
ניהול קמפיינים ואופטימיזציות
לאחר הקמת הקמפיין הראשונית - הרשתות החברתיות ״לומדות״ את המתרחש, אוגרות נתונים ומנסות להגיע לקהל הרלוונטי בכל דרך. קמפיין ״מוזנח״ עלול להוביל למפלת הקמפיין, ובעיקר בזבוז תקציב על יעדים שאינם מגיבים נכון אליו.
מנהלי הקמפיינים שלנו אמונים על הצלחת הקמפיין וברשותם כלים ומומחיות אשר יגרמו לדיוק את פיזור התקציב ויבצעו ״מיטוב אופטימלי״ לפלטפורמות, לקהלים, למודעות, לעמודי הנחיתה הרלוונטים, שכן אחרת הדבר יאט
או אפילו יפגע בסיכויי הקמפיין להצליח.
הליך האופטימיזציה משול לכדור פורח אשר מנסה לנסוק ואינו יכול לעשות זאת בשל שקי החול הצמודים אליו.
כדי להמריא גבוה יותר בקמפיין נצטרך להפטר ממגוון האפשרויות אשר עלולות להאט או לנטרל את הצלחתו.

ניהול קמפיינים ואופטימזציות
עיצוב וקופירייטינג
עיצוב מרהיב ומלל חזק יכולים לעשות פלאים בהפיכת קמפיין למוצלח ומשגשג. בין עם הבחירה הקריאטיבית היא קומית ומלאת נונסנס ובין עם רשמית או אלגנטית, למילים יש כח עצום בהטמעה והעמקת התפישה של המוצר/שירות בקרב האנשים הנחשפים לפרסום. צוות הקריאטיב והקופי שלנו, החתיכי והמהודק, יודע להביא את הסחורה ברמה הגבוהה ביותר ומתבסס על כשרון עיצוב וכתיבה שיווקית מופלאים שיודעים להרים קמפיין גבוה עד מחוץ לאטמוספרה :)

קופרייטינג
דו״ח נתונים דינמי
הכח לדעת נתונים של קמפיין הינו דבר משמעותי בהבנה לגבי המסלול אליו אנחנו צריכים לנתב בכדי להגיע ליעדים אופטימילים וניצול תקציב מדוייק ויעיל, מומחי הניתוח של סושה יודעים לפרק את הנתונים ולהסיק הסקות רבות, עם זאת חשוב להנגיש ללקוח את המתרחש בקמפיינים עליהם הוא מוציא סכום גדול ומשמעותי. לצורך כך, אנו משתמשים בממשק מיוחד הניתן לקהל לקוחותינו, בו אפשר לצפות בצורה שקופה ונוחה ביותר בכל המתרחש בקמפיינים הפועלים ואלו שכבר הסתיימו. העדכון מתבצע אונליין, הקמפיינים מתרכזים בממשק אחד וניתנים לצפייה מכל מקום ובכל עת.
דו״ח נתונים דינמי
bottom of page