top of page

DIGITAL MARKETING

פרסום דיגיטלי כללי

פרסום ברשתות החברתיות

איך עושים את זה??

דו״ח נתונים דינמי

עיצוב 
וקופירייטינג

ניהול קמפיינים שוטף ואופטימיזציות

הטמעת פיקסלים ואיסוף דאטה

טרגוט קהלים
ופילוח מדוייק

הקמה וניהול עמודים עסקיים

הקמה וניהול עמודים עסקיים

החלק הראשוני והבסיסי בהצלחתו של כל עסק הוא עמוד מוצר/שירות מעניין וסוחף אשר יגרום לאנשים לרצות לעקוב 
אחר התכנים אותם אתם מציעים. לעמוד העסקי חשיבות גדולה במיצוב המוצר ברמת הדיגיטל. חשוב לציין, כאשר מפעילים 
קמפיין ממומן מכל סוג הדבר מחייב את הפרסום לנבוע מתוך עמוד עסקי קיים, ולכן חשיבות התכנים, הנראות והמיתוג 
חשובים עד מאוד ממגוון רחב של סיבות

יקבי בנימינה
בנימינה Laptop-16.png
Popsocket-13.png

יצירת חווית גלילה חיובית תביא את העמוד העסקי שלכם ל-Desire אופטימילי ותהפוך את תוצאות הקמפיינים  לגדולות 
משתיארתם. משתמש החווה חווית גלילה חיובית וחשיפות מדוייקות לתכני הפרסום, הופך לעוקב שהופך לצרכן
פונטציאלי עם סיכויי רכישה גבוהים

POP laptop-09.png
POP mobile-15.png

טרגוט קהלים ופילוח מדוייק

קהלים-17.png

פיצוח קהל הינו אחד מהיסודות והסודות השיווקיים החשובים ביותר, הבנת המוצר והשירות והתאמתו לשוק הנכון
וללקוחות עם פוטנציאל רכישה גבוה ומדוייק, חיייבת להעשות בדיוק ובמומחיות מאחר ובסופו של דבר אי התאמת קהלים למוצר תגרום לפיזור כספים ולהוצאות גדולות ומיותרות שיכולות היו להמנע עוד בתחילת הדרך, בראשית בניית הקמפיין.

kisspng-social-media-audience-crowd-silhouette-clip-art-crowd-5ab9bb638bac83.7509489815221
טרגוט

הטמעת פיקסלים ואיסוף דאטה

איסוף ומאגר נתוני לקוחות לצורכי רימרקטינג הינו דבר הכרחי בהצלחת הקמפיין המומן, ויתרה מכך קמפיינים עתידיים.
לקוחות רבים עשויים לבצע רכישה לאחר ״התעקשות״ המפרסם והטמעת הצורך בקרבם. כלומר, ישנו צורך ממשי להמשיך ולפנות לקהלים אשר נחשפו או הביעו מעורבות לפרסום מאחר וכך משמעותית גדל הסיכוי לביצוע
רכישה/השארת ליד/ הרשמה לשירות וכדו׳...

חשוב ל״עקוב״ אחר הלקוחות שלנו ע״י הטמעה של פיקסל פייסבוק בעמודי הנחיתה ואתרי המכר, ובכך הפירסומים ימשיכו להחשף אליהם גם בהגיעם לרשתות החברתיות עד למימוש מטרתם.

bymorano mobile-18.png
תכשיטי ByMORANO
הטמעת פיקסלים

ניהול קמפיינים ואופטימיזציות

לאחר הקמת הקמפיין הראשונית - הרשתות החברתיות ״לומדות״ את המתרחש, אוגרות נתונים ומנסות להגיע לקהל הרלוונטי בכל דרך.  קמפיין ״מוזנח״ עלול להוביל למפלת הקמפיין, ובעיקר בזבוז תקציב על יעדים שאינם מגיבים נכון אליו. 
מנהלי הקמפיינים שלנו אמונים על הצלחת הקמפיין וברשותם כלים ומומחיות אשר יגרמו לדיוק את פיזור התקציב ויבצעו ״מיטוב אופטימלי״ לפלטפורמות, לקהלים, למודעות, לעמודי הנחיתה הרלוונטים, שכן אחרת הדבר יאט
או אפילו יפגע בסיכויי הקמפיין להצליח.

הליך האופטימיזציה משול לכדור פורח אשר מנסה לנסוק ואינו יכול לעשות זאת בשל שקי החול הצמודים אליו.
כדי להמריא גבוה יותר בקמפיין נצטרך להפטר ממגוון האפשרויות אשר עלולות להאט או לנטרל את הצלחתו.
 

1920X1080.png
ניהול קמפיינים ואופטימזציות

עיצוב וקופירייטינג

עיצוב מרהיב ומלל חזק יכולים לעשות פלאים בהפיכת קמפיין למוצלח ומשגשג. בין עם הבחירה הקריאטיבית היא קומית ומלאת נונסנס ובין עם רשמית או אלגנטית, למילים יש כח עצום בהטמעה והעמקת התפישה של המוצר/שירות בקרב האנשים הנחשפים לפרסום. צוות הקריאטיב והקופי שלנו, החתיכי והמהודק, יודע להביא את הסחורה ברמה הגבוהה ביותר ומתבסס על כשרון עיצוב וכתיבה שיווקית מופלאים שיודעים להרים קמפיין גבוה עד מחוץ לאטמוספרה :)

Gw Laptop-19.png
קופרייטינג

דו״ח נתונים דינמי

הכח לדעת נתונים של קמפיין הינו דבר משמעותי בהבנה לגבי המסלול אליו אנחנו צריכים לנתב בכדי להגיע ליעדים אופטימילים וניצול תקציב מדוייק ויעיל, מומחי הניתוח של סושה יודעים לפרק את הנתונים ולהסיק הסקות רבות, עם זאת חשוב להנגיש ללקוח את המתרחש בקמפיינים עליהם הוא מוציא סכום גדול ומשמעותי. לצורך כך, אנו משתמשים בממשק מיוחד הניתן לקהל לקוחותינו, בו אפשר לצפות בצורה שקופה ונוחה ביותר בכל המתרחש בקמפיינים הפועלים ואלו שכבר הסתיימו. העדכון מתבצע אונליין, הקמפיינים מתרכזים בממשק אחד וניתנים לצפייה מכל מקום ובכל עת.

נתונים.png
דו״ח נתונים דינמי
bottom of page